Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

zaterdag 20 juli 2013

I'm a runner

 Enthousiast vertelde ik tegen mijn dochter dat ik was gaan rennen.
Omdat het te heet was voor de sportschool stelde ik voor om
samen te gaan hardlopen. Ze vond het een goed idee. De volgende
avond renden we dezelfde route als ik in mijn eentje had gedaan.
Ook haar conditie was niet optimaal, ook al gingen we naar de
sportschool. Maar leuk was het wel! Op de sportschool motiveerden
we elkaar totaal niet. We gingen ieder onze eigen weg en na een poosje
hadden we er genoeg van en gingen weer naar huis. Lekker tv kijken.
Nu was het totaal anders! We hielden rekening met elkaar maar probeerden
wel steeds een doel te stellen. Tot die paal daar. Dat was best nog een eind
weg maar we haalden het wel. En soms ook niet. Interval trainen was een
nieuw woord in mijn woordenboek.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?