Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

donderdag 15 augustus 2013

Gevonden! Goedkope heuptas

Gevonden! Ik was op zoek naar een heuptasje
en kwam thuis met een joekel van een tas.
Eigenlijk voor wandelaars. Nou die kan ik
altijd nog wel eens gebruiken maar nu heb
ik er één gevonden bij Action. Eigenlijk is
het een bidonhouder met een klein zakje met
een rits aan de voorkant. Maar aan de achterkant
zat een grote ruimte. Deze heb ik open geknipt
en er dubbelzijdig klittenband in geplakt zodat
hij af te sluiten is. Dit zit aan de binnenkant,
en nu kan ik toch een paar kleine spullen mee
nemen als ik naar mijn werk ga hardlopen.
En dat voor 2 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?