Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

maandag 22 juli 2013

Hardloopkleding bij Lidl

 
Vorige week viel de folder van Lidl in de bus. Meestal gooi ik
de folder zo in de vuilnis maar omdat ik op een blog van ren-mama-ren
was getipt dat er nog wel eens bij Lidl of Action hardloopkleding wordt
aangeboden, besloot ik toch even te kijken. En ja hoor, hardloopkleding!
En nog een rokje ook. Ik had al een beetje zitten neuzen op het internet en
je betaal toch al snel rond de zestig euro hiervoor. Ik telde de dagen af en
stond maandagmorgen voor tienen in de winkel. Wat een geluk, volop keus!
Ik heb van alles twee meegenomen.
 
 
Het rokje vind ik erg leuk maar wel iets aan de korte kant. Nu het boven
de dertig graden is zal ik hem wel zo dragen. Er zit gelukkig een broekje
ingenaaid dus als hij omhoog kruipt loop in niet in mijn onderbroek.

De broek is tot aan de knie en zit erg lekker! Op de tailleband zit een
zakje met rits voor je telefoon. Altijd handig!

Ik kocht twee T-shirts, een roze en een witte. De roze is dezelfde
kleur als de tailleband van het rokje. Het fijne van de shirts is dat ze
lekker lang zijn. Het minder fijne is dat ze nogal uit tekenen.
 




Ik heb het rokje met ingenaaid broekje over de langere broek gedaan
en ik moet zeggen dat ik dat toch net iets leuker vind staan. Het is voor
nu wel te warm maar zeker voor de winter met een langere broek eronder
is het een idee.

Voor vier euro per stuk kocht ik twee sportzonnebrillen. Een zwarte en een
witte. Er zitten drie paar glazen bij de bril die je kan verwisselen. Gewone
doorzichtige, oranje en bruine glazen. Erg handig en hij zit lekker.
 
 Mijn zoon vond hem niet zo leuk staan, zeker de zwarte niet maar eigenlijk
wilde hij hem gewoon hebben. Voor dit geld houd ik hem toch lekker zelf
of hij nu staat of niet, hij is handig!
 

Bij de bril zit een handig opbergtasje met aan de achterkant twee lusjes. Ik hang
hem om het riempje van mijn flessenhouder. Zo heb je hem altijd bij je.

3 opmerkingen:

  1. Hey Judith..Ja hardlopen is zeer verslavend.Ik weet er alles van.Heerlijk je hoofd leeglopen,aan je conditie werken...Geweldig!!Vorig jaar was ik aan t trainen voor mn eerste halve marathon.Maar door knieblessure kan ik nu al ruim een jaar niet hardlopen.Erg frustrerend.Maar hopen op betere tijden!!Leuke kleding heb je gekocht!!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja....witte letters vallen soms weg tegen de achtergrond (zoals stukjes lucht op de foto) .Soms vind ik t daarom lastig lezen.Is geen kritiek hoor, t zit er verder prachtig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Judith,
    Leuke blog! Mooi om te lezen dat je zo actief bezig bent met hardlopen! Voor mooie, goedkope en functionele hardloopkleding kun je altijd een kijkje nemen op onze site ;).

    Succes met hardlopen! Keep up the good running!! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?