Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

woensdag 14 augustus 2013

Les 3 met Evy's start to run

Les 3 rennen met Evy heb ik ook met succes behaald. 
Ik merk dat ik er na nog genoeg energie over heb om 
nog een half uur interval te trainen. Ik heb nu in totaal
drie kilometer gerend, helaas nog niet aan een stuk
maar dat moet uiteindelijk gaan lukken als ik Evy
mag geloven. Ik merk nu al een verslaving, ik ben
er de hele week mee bezig in mijn hoofd. Vrijdag
wil ik naar mijn werk rennen, hoe kom ik daar 
met al mijn spullen? Ik heb een super grote heuptas 
gekocht waar alles in kan. Mijn man riep al meteen
dat het niks is, maar eigenwijs als ik ben ga ik 
het toch proberen. Moet lukken! Jullie horen nog 
hoe het ging. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?