Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

dinsdag 23 juli 2013

Vakantie


Toen ging mijn dochter op vakantie. Misschien ga ik zelf nog
wel hardlopen zei ik tegen haar. Ik niet hoor, ik heb vakantie
zei ze. Natuurlijk ging ik die week niet meer! Bovendien was
het erg warm. Maar toen ze weer terug kwam spraken we weer
af. Om zeven uur stuurde ik haar een app of we ook om negen
uur konden gaan, het was nog zo warm. Ik dacht dat ik tegen die
tijd wel versleten zou zijn maar doordat het afkoelde kreeg ik
juist energie. We renden hetzelfde rondje met af en toe wandelen
ertussen door. Het ging goed en we hadden zelfs energie over.
Het rondje werd deze keer groter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?