Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

maandag 5 augustus 2013

Windje tegen

Heerlijk hoor rennen om een uur of negen in de avond.
Samen met mijn dochter rende ik het pad op de polder
in. Er stond een flinke wind. Weet je wat het voordeel
is, zei ik tegen mijn dochter. Dat we hem straks mee
hebben. We ploeterden flink door.
 Een meisje rende ons voorbij en langzaam
zagen we haar in de verte verdwijnen. Op
de terugweg hadden we pech. Geen wind.
Hoe kan dat nou, heen voel je hem echt
tegengas geven en als je dan terug rent
zie je het riet bewegen maar je voelt hem
niet. Het was een zwaar rondje, maar de
volhouder wint!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?