Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

vrijdag 26 juli 2013

Nike app

Om negen uur vertrokken we weer, het was al een
stuk afgekoeld. We namen deze keer weer onze
oude route. Mijn man had de Nike app op mijn i phone
gezet zodat we precies konden zien wat we precies konden
zien wat we gelopen hadden. We renden de polder in het pad
af. Op een gegeven moment moesten we beslissen, gaan we
links af of rechtsaf naar huis. We besloten nog een stuk links
af te gaan. We renden door een verlaten stuk en kwamen bijna
niemand tegen. Na een tijdje rennen lag aan onze rechterhand
een stuk bos. Ooit is daar een lichaam van iemand gevonden,
vermoord! Om daar om half 10 's avonds langs te rennen
vonden we toch niet zo'n goed idee. De volgende keer toch maar
weer een andere route uitkiezen. Ik moet zeggen dat dit toch niet zo
makkelijk is als ik dacht. De route moet lang genoeg zijn, niet te
druk maar ook niet helemaal verlaten. Om tien uur kwamen
we weer thuis aan. We hadden in totaal vierenhalve kilometer
 afgelegd waarvan we er 2,15 hadden gelopen.

2 opmerkingen:

  1. Ieuw, een bos met een lijk. Ik zou er ook niet langs willen. Om de afstand uit te meten gebruik ik afstandmeten.nl Dat is wel een goede site en dan sta je niet zo snel voor verrassingen. Nou ja, ik heb een keer niet gezien dat ik omhoog moest. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?