Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

dinsdag 30 juli 2013

Polar FT1

Als ik iets leuk vind sla ik altijd door. Dat heb ik met schoenen,
als ik een paar leuke vind koop ik ze meteen in twee kleuren.
Als ik een kastje wit verf, verf ik meteen alle kastjes, schilderijen,
enzovoort wit. Bij mij kan nooit iets normaal. Ook nu dus niet.
Zo ma, je bent fanatiek zei mijn dochter. Ik had al een Nike
running app om mijn iphone, en nu had ik dus ook een hartslagmeter
aangeschaft. Alle hardlopers hebben dit toch? Mijn zus en zwager
in ieder geval wel. Dus mijn eerste aanschaf voor het hardlopen
is binnen. En handig dat het is. Ik weet nu dus dat mijn hartslag
steeds lager wordt naarmate ik langer ren. Ik had juist verwacht dat
dit andersom zou zijn. Hij geeft zelfs een alarm als mijn hartslag te
hoog wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?