Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

woensdag 24 juli 2013

Verdwaald

De volgende keer zouden we de polder in gaan. Via het fietspad kon
je daar zo komen... dachten we. Iedere keer als we weer een straat in
sloegen bleek er geen pad naar de polder te lopen. Steeds liep het dood
en moesten we weer een stuk terug lopen. Deze keer werd er meer
gewandeld dan gerend. Jammer! En zonde van onze avond, maar ja
we waren lekker buiten en hebben toch nog iets gerend. We zouden
toch weer de oude route nemen en dan kijken hoe ver we de polder in
konden.

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen. Ik heb idd ook steeds gedacht dat ik hardlopen niet leuk zou vinden en nu ben ik bijna verslaafd! Ik ben begonnen met Start to run 0-5km. Daarna nog 2 loopclinics gedaan en verder weer op eigen houtje. Ook ik ben begonnen in kleding van de Lidl. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?